فوری:
NewsFixedB-480x480

کیوسک لمسی زد ای سی مدل CT32 رایان پرسیس

  • تعداد بازدید این آگهی : 1 مرتبه
  • اضافه شده توسط rayanpersis

    0 دیدگاه

    • مشهد، جلال آل احمد6، مجتمع تجاری اداری پردیس، واحد 3
    • 09152454847

    ویژگی های محصول
    ابعاد استند (ارتفاع×عرض×طول) : ۶۵x۶۰x۱۳۵ سانتیمتر
    RAM: 4
    نوع حافظه داخلی SSD :
    سایز صفحه ‌نمایش: 32
    درگاه‌ها: USB LAN
    1- کیوسک‌های اطلاع رسانی، هزینه کسب و کار را کاهش می‌دهند.
    برای مثال: امروزه اگر به سینما یا بانک سر بزنید برای دریافت بلیت الکترونیکی و نوبت باید از کیوسک‌های اطلاعاتی استفاده کنین. با این کار، کارمندان این بخش‌ها می‌توانند به جای ارائه بلیت، مهارت جدیدی را یاد بگیرند و به کار ببرند.
    2- بازده کار با وجود کیوسک‌های ارتباطی بهتر می‌شود.
    این کیوسک‌ها در 24 ساعت و 365 روز سال آماده کار هستند (بدون مرخصی) کافی است آن‌ها را به برق متصل کنید تا با کار مداوم درآمد ایجاد کنند. آنها برای کار طولانی مناسب اند و با کیفیت یکسانی کار می کنند.
    3- کیوسک‌های تعاملی باعث افزایش خدمات مشتری می‌شود.
    برای مثال در شعبه‌های به روز مک دونالد شما می‌توانید غذای دلخواهتان را به راحتی سفارش دهید و منوی کامل رستوران را ببینید.
    4- تجربه مشتری از خرید با وجود کیوسک‌ها بهتر می‌شود.
    تصور کنین، اگر شما تجربه خرید را راحت و رضایت بخش کنید، آیا آن‌ها دوباره به خرید از شما فکر می‌کنند؟ یک مشتری خوشحال از هر بیلبورد و تبلیغی موثرتر است. کیوسک‌های تعاملی انتخاب، خرید و پرداخت را راحت می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد این روش، مدت زمان انتظار را تا 60% کاهش می‌دهد.
    5- کیوسک‌های تعاملی باعث افزایش فروش می‌شوند.
    بهتر از این نمی‌شود! در یک بررسی، دو سوم افراد وقتی به مرکز خرید می‌روند، نمی‌دانند چه چیزی می‌خواهند. این کیوسک‌ها به مشتری نمی‌گویند چه چیزی بخرد اما راهی برای تبلیغ محصولی خاص هستند.
    6- کیوسک‌های تعاملی برگشت سرمایه سریعی دارند.
    این برگشت سرمایه به دلیل افزایش فروش اتفاق می‌افتد.
    7- کیوسک‌های تعاملی باعث افزایش رضایت شغلی می‌شوند.
    این تجهیزات باعث ایجاد وقت آزاد برای کارمندان مجموعه می‌شوند و آن‌ها می‌توانند در این فرصت، مهارت‌های جدید یاد بگیرند.
    8- کیوسک‌های تعاملی به کسب و کارها کمک می‌کنند، رفتار مشتری را بفهمند.
    فهمیدن عادت مشتریان نیاز به تحقیقی جامع و وقت گیر دارد، اما این کیوسک‌ها الگوی رفتاری مشتری را ذخیره می‌کنند و صاحب کسب و کار می‌تواند سلیقه‌های متنوع را ببیند. این که کدام محصول فروش بالاتری داشته یا بیشتر دیده شده، افراد در چه سنی به این محصول علاقه داشتند و …، به فروشنده کمک می کند پیشنهادهای به موقع و بهتری را ارائه دهد.
    نام: شرکت داده پردازی رایان پرسیس
    سایت: rayanpersis.com
    ایمیل: adv@rayanpersis.com
    تلفن: 09152454847
    تلفن: 05136023602
    آدرس: مشهد، جلال آل احمد6، مجتمع تجاری اداری پردیس، واحد 3

    انتقاد کنید

    لطفا ورود برای اضافه کردن انتقاد.

    طراحی وب طراحی بنر طراحی لوگو بهینه سازی وب

    
    ،دایرکتوری مشاغل و وب سایت نیازما طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن توسط : فارسی گراف .
    رفتن به نوارابزار